neppanalle

Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

Planer o liknande :)

Av My Eriksson Palmqvist - 17 juli 2014 18:50

Yo!

Igår gjorde jag och Dennis iordning typ en säng utomhus på min balkong, täcken, kuddar, madrasser och sånt :)

Vi satt och spelade, jag kollade vloggar på yt och andras bloggar , och sen spelade jag igen, blev extremt övertrött ungefär vid 1-2-3 tiden och var helt hyper av all dricka och kaffe och sånt haha :S

Jag ramlade ihop och skrattade tills Dennis till slut frågade om det var något fel på mig haha.

Började typ gråta för jag inte orkade skratta mer ! HAHA

Men jag skrattade bland annat åt att jag tänkte på hur fult det skulle se ut om man stod vid kylskåpet och skulle vrida huvudet och slog i det i kylskåpet, asså ? VA?! Vilken jävla kvällshumor...

Jaja, det gick över efter ett tag iallafall.. SÄGER VI ;)

Men klockan blev väl 4-5 och vi gick ut , tog med oss en dator och kollade på vampire diaries, jag var trött o ville sova men inte han så vi gick in igen och han spelade, medans jag kollade youtube till klockan 7 ungefär, sen hämtade jag in ett täcken och en kudde och somnade i ena soffan men skjut-läten från Dennis dator i bakgrunden. 

Bad han sänka haha, sen sov jag som en stock, sen vid halv 12-12 ungefär, så vaknade jag o allt var tyst, blev lite rädd :S Sen kollade jag bak , då låg dennis med filt över sig i andra soffan och sov som en liten flicka :3

Han hade kollat på ett avsnitt av våran favoritserie och somnat :)

Han sa när vi hade vaknat att han hade försökt lagt sig bakom mig när jag sov, men jag var inte villig att samarbeta -.- HAHA.

Så han fick sova själv. Men vid 12 så gick jag ut i solen ett tag, men höll på o somna där och ville inte bli bränd som en kräfta så jag gick in o la mig bredvid Dennis , vi sov väl till 2 ungefär när hans fostermamma ringde. Då gick vi upp, åkte till affären och sen hem o fortsätta med våra nolife liv :P


Har varit seg dom senaste dagarna käns det som, lite jobbigt, trött på o va trött hela tiden men men :/


Imorgon ska Dennis åka hem till sig i kyrksten ( Hans fosterfamilj )


På fredag kommer min storasyster hem, hon bor i Gävle så har inte sett henne på länge :)

Sen på lördag är det dop för min lilla systerdotter Jonna :D

Och så kommer jag åka hem till Dennis efter dopet :)


Får se hur länge jag stannar hon honom och vad vi ska göra :)

Vi får se ^^


Men ha det bra så länge, har inte tid att ladda ner bilder på den här datorn eftersom den inte ens är min haha :/

Så ni får nöja er utan :)

Ha de bra puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Eriksson Palmqvist - 27 juli 2014 23:43

Hej :) Har inte skrivigt något på ett tag, men det har inte hänt något speciellt . Vi åkte ju hem till Dennis senast jag skrev, då sov vi där i 3-4 dagar tror jag.  Vi var med Marcus och Sara (Dennis kusiner) och Saras pojkvän Richard  Vi åkt...

Av My Eriksson Palmqvist - 21 juli 2014 12:13


Tja! Nu har vi varit i Karlstad och shoppat lite, fast bara till pojkvännen min hihi! Nu sitter vi utanför Marcus och väntar på att han ska komma hem! Vi kanske drar o badar senare, får se hur det blir! Men efter en lång varm bussresa var det väldigt...

Av My Eriksson Palmqvist - 20 juli 2014 23:54

Hej! Igår var det ju dop! Det gick jätte bra! Så söt den där Ungen! Efter så åkte pappa jag och Mia hemåt! Mös lite med familjen hihi! :) Idag var det första man fick reda på inte så kul, pappa ligger på sjukhuset.. Många tårar där. Men senare...

Av My Eriksson Palmqvist - 18 juli 2014 21:01

Tja :) Dennis åkte bara hem en snabbis och kom tillbaka sen :D hihi! Imorgon blir det dop! :3 imorgon blir det dop åt lilla Jonna :) (bild i slutet) och nu grillar vi lite kött och ska äta snart :) jättemysigt :3 ...

Av My Eriksson Palmqvist - 16 juli 2014 02:07

Vi har suttit och spelat i typ en timme i sträck, rökpaus och sånt ingår ;) HAHA, vi har gått o lagt oss vid denna tiden sen sommarlovet började nästan :3 Haha, kommer sova hela dagen imorgon typ, men vi blir själva hemma då så det är väl chill :...

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards