neppanalle

Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

Skit dag ~

Av My Eriksson Palmqvist - 20 juli 2014 23:54

Hej! Igår var det ju dop! Det gick jätte bra! Så söt den där
Ungen! Efter så åkte pappa jag och Mia hemåt! Mös lite med familjen hihi! :)


Idag var det första man fick reda på inte så kul, pappa ligger på sjukhuset.. Många tårar där. Men senare när det hade blivit lite bättre framåt kvällen så åkte mamma jag och Dennis och badade. Efter det åkte vi hem o gjorde mat, sen satt ute på altan med cigg o oboy och pratade minnen och nu sitter vi o spelar och ska snart sova för imorgon ska vi till Karlstad och handla , sen vidare med buss till Deje och sova hos Dennis i några dagar! :) btw på kvällen nu så satt vi och målade lite jag och Dennis , lite tidsfördriv när man inte har
Något speciellt o göra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Eriksson Palmqvist - 27 juli 2014 23:43

Hej :) Har inte skrivigt något på ett tag, men det har inte hänt något speciellt . Vi åkte ju hem till Dennis senast jag skrev, då sov vi där i 3-4 dagar tror jag.  Vi var med Marcus och Sara (Dennis kusiner) och Saras pojkvän Richard  Vi åkt...

Av My Eriksson Palmqvist - 21 juli 2014 12:13


Tja! Nu har vi varit i Karlstad och shoppat lite, fast bara till pojkvännen min hihi! Nu sitter vi utanför Marcus och väntar på att han ska komma hem! Vi kanske drar o badar senare, får se hur det blir! Men efter en lång varm bussresa var det väldigt...

Av My Eriksson Palmqvist - 18 juli 2014 21:01

Tja :) Dennis åkte bara hem en snabbis och kom tillbaka sen :D hihi! Imorgon blir det dop! :3 imorgon blir det dop åt lilla Jonna :) (bild i slutet) och nu grillar vi lite kött och ska äta snart :) jättemysigt :3 ...

Av My Eriksson Palmqvist - 17 juli 2014 18:50

Yo! Igår gjorde jag och Dennis iordning typ en säng utomhus på min balkong, täcken, kuddar, madrasser och sånt :) Vi satt och spelade, jag kollade vloggar på yt och andras bloggar , och sen spelade jag igen, blev extremt övertrött ungefär vid 1-2...

Av My Eriksson Palmqvist - 16 juli 2014 02:07

Vi har suttit och spelat i typ en timme i sträck, rökpaus och sånt ingår ;) HAHA, vi har gått o lagt oss vid denna tiden sen sommarlovet började nästan :3 Haha, kommer sova hela dagen imorgon typ, men vi blir själva hemma då så det är väl chill :...

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards