neppanalle

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av My Eriksson Palmqvist - 10 juli 2014 23:26

Hej, har inget speciellt att skriva om så bad om förslag på snapchat. "Killar som spelar/Gamar"


Jag själv tycker det är ganska kul ibland. Eftersom jag spelar själv, och spelar med min pojkvän. 

Men innan jag började intressera mig för spel hatade jag när killar tog sin dator som förstahandsval istället för sin flickvän och låter henne sitta och vänta eller tråka för sig själv .

Jag vet inte hur många bråk det blivit mellan mig och min pojkvän på grund av det. 

Men jag tröttnar fort så o spela , särskilt när det går dåligt ;) OFC, men jag är glad att jag spelar haha annars hade jag nog inte umgåts lika mycket med min pojkvän. Nu lät det som om jag är med honom för att spela, men om man skulle bråka om det varje gång man ses käns det lite ovärt att träffas hela tiden.

Det längsta vi varit ifrån varandra var när jag var i Polen med skolan , 1 vecka. Och vi typ dog utan varandra.

Men, innan jag började spela så ävar det ju klart att jag helre vill gosa med min pojkvän än att sitta bredvid o bah: JAHAPP..

Men jag tycker ändå det är rätt kul att titta på och se hur mycket bättre han är (Min kille)

Även fast jag blir lite avis för jag inte kan vara så bra :/ HAHA


Men jag tycker det är gulligt när ett par träffas och spelar med varandra, och gör andra saker också såklart! :)

Inte bara sitta inne och dega :)


Så jag tycker det är både bra och dåligt. Man kan känna sig jävligt utanför som tjej när ens pojkvän helre vill spela än o vara med en, men det är KUL som fan och vara med och spela ! Jag lovar!
Så om det är någon tjej som har en pojkvän som spelar, istället för att vara sr på honom, be om att han ska lära dig och visa hur man gör, så du förstår honom också så kan ni spela tillsammans. Det äger!

   

Av My Eriksson Palmqvist - 10 juli 2014 11:49

Godmorgon, idag är det torsdag. Sedan en vecka tillbaks kom jag till Deje. Där dennis bor. Torsdag och fredag tog vi bussen till Karlstad och var på PIP. Det var sjukt bra!
Ville typ inte gå hem. Träffade folk, lyssnade på band och hade skitgrymma dagar!

Sen dess tills nu så har vi varit med Marcus inprincip varje dag. Åkt och badat och suttit hos honom och spelat medans jag typ haft maraton för mig själv (Vampire Diaries) TIPSAR! :)

Innan dess spelade jag typ A.V.A eller Sims 3 HAHA.

  Detta är då AVA haha (Alliance of valiant arms)
Askul :) 

Men om man spelar i typ 3-4 dagar i sträck tröttnar man lite så det blev att se på Vampire Diaries:

 


Idag är det sjukt varmt, ingen skjuts till badplatsen heller, Marcus åker hem och jag och Dennis blir kvar här några dagar innan vi tar bussen hem till mig :)

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men ja :)


Jag längtar som fan till slutet av sommaren, då ska vi till Liseberg IGEN! 

Där jag och Dennis träffades första gången HEHE, vilken lovestory, men det kommer bli grymt, 3:e året som vi är där tillsammans sedan första gången. Ska bli sjukt kul, Helix, Atmosfear, Balder, Lisebergbanan, Kanonen. 

Jag har åkt alla dom förutom den nya (Helix) men höll ändå på att skita ner mig i dom jävla slänggungorna, SOM BARN ÅKER?! Förstår inte direkt mig själv där dock. 

Men höjdskräcken är så hög i atmosfear så det är för mycket att man inte bryr sig, men i slänggungorna är liksom så höga att man skulle kunna ramla ner, bara att en lina bara släpper, vem vet?

Asläskigt, åkte den med Linnea tror jag det var och jag typ höll i mig i henne för handtaget var typ som en liten metall-pinne. HAHA


  USCH


Jag måste både tipsa och varna er, för en "brun utan sol" som jag använde. 

Denna:

 

Jag använde den kanske 3-4 gånger på några dagar. Man fick en jättefin färg men det "ramlade av" efter typ 3-4 duschar då man kunde gnugga bord det försiktigt med handduk så man blev fläckig. Sen även fast man tvättade händerna blev det kanter och märken mellan fingrarna och fötterna. På handlederna också.

Men den funkar ju bra om man vill vara brun en kväll, bara att ta dagen innan så får man en fin färg.


Om ni undrar något, kommentera bara. 

Vi hörs, hejdå :)

Av My Eriksson Palmqvist - 10 juli 2014 01:23

Hej, jag heter My, 16 år och bor i naturens skönhet Värmland. 

Nu har jag skapat en blogg igen. Har haft typ en miljon stycken men alltid roligt att skapa nya.
Tänker inte länka min gamla för det är sååå pin :S

Men jag kände iallafall att jag vill blogga igen ;)

Så hoppas ni läser nu också! :)
Jag tycker om fotografering, filmning, redigering och teckna, vara med pojkvän o vänner, vara ute nu när det är sommar såklart och som alla andra ungdommar, CHILLA.

Ifall ni vill veta något är det bara att kommentera o fråga. 

Jag har en youtube kanal med lite videos om någon vill kolla : www.youtube.com/myerikssonpalmqvist


Random stuff om mig:

Jag har en underbar pojkvän:   

Min bästa vän heter Anna, ni ser henne också på min header ;)

   

Som sagt, bloggar om lite allt möjligt och om ni vill veta någon så kommentera det bara :)

Ha de bra så länge, hejdå :)

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards