neppanalle

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av My Eriksson Palmqvist - 27 juli 2014 23:43

Hej :)

Har inte skrivigt något på ett tag, men det har inte hänt något speciellt .

Vi åkte ju hem till Dennis senast jag skrev, då sov vi där i 3-4 dagar tror jag. 

Vi var med Marcus och Sara (Dennis kusiner) och Saras pojkvän Richard 

Vi åkte o badade, jag och dennis sov över en natt hos dom, åkte o badade flera gånger mitt i natten typ.

Skit gött :D

HAHA. Sen åkte vi hem, blev hämtade i kristinehamn av mamma o åkte hem.

Den kvällen väntade Dennis hemma medans vi andra åkte till stranden och tog ett kvällsdopp ungefär 7 på kvällen :)

Samma sak idag fast på ett annat ställe :)

Jätteskönt :3

Imorgon åker Dennis hem till sin fosterfamilj o Kyrksten :(

Han har sommarjobb fram till skolan börjar :/

Så jag kommer inte träffa han förutom under dagarna (Kan inte sova över)

och på helgerna :/

Suger ju, vill ju sova hos han, men inte så mysigt o vara där när han jobbar hela dagen typ :/

Menmen, vi får se ifall det blir något liseberg iår föresten :/

Hoppas det blir av iallafall!

Men jag har inga bilder o bjuda på eftersom jag har kört om datorn och pallar inte spara från fb och grejer haha, så ni får klara er utan det ;)

Men ha det bra så hörs vi! 

Pusshej :*

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards