neppanalle

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av My Eriksson Palmqvist - 13 juli 2014 23:40

Hej! 

Nu har Dennis och jag varit hemma ett tag :)

Vi kom hem, åt lite mat, satt på altan och pratade lite, med cider.

Inte att vi pratade med cider utan vi hade det med oss HAHA ;)

Hoppas ni inte är allt för tröga :S

Men om ni vill får ni ställa frågor till mig på ask www.ask.fm/myerikssonpalmqvist

frågor om vad som helst haha :)


Just nu har vi spelat massa A.V.A

skitkul! :D

HAHA, börjar bli trött men Dennis är nog inte så lätt att få med upp till mitt rum o lägga sig o sova haha.

Vi sitter i köket och spelar, busiga som vi är ;)

Hoppas vi inte väcker hela huset :S

MAmma, hennes gubbe och mina 2 småsyskon Micke och Moa haha :)

Men de får la gå ändå! :D


Imorgon ska vi nog hela familjen till Jordkullen och bada :D om det blir bra väder såklart! Jag fick min önskan uppfylld att det inte skulle vara så varmt idag när vi skulle åka buss, så det var ju fell chill! :D


Vi blev lite nervösa ifall vi skulle hinna med alla byten eftersom den första var sen :)

Lite jobbigt att åka buss i typ 3 timmar, när man inte har något att göra. 

Så när vi åkte med den sista bussen (Det är 4 byten) så tog vi upp hans dator och kollade på Buffy the vampire slayer :) Har blivit smått kär i det och Vampire Diaries ;)

Gamla serier men ändå, sjukt bra :)


Snart ska vi göra iordning varm oboy med vispgrädde, sen gå ut på altan med filt och prata och mysa :3

Sen gå in i soffan o äta bullar och kakor och titta på vampire diaries , sen antagligen gå upp och sova, så ni får ha det bra! Pusshej :*

Av My Eriksson Palmqvist - 13 juli 2014 16:28

Tja , WOW, det gick faktiskt 3 bussasr idag , haha, rekord eller ?


Nej men vi ska dra oss hemåt vid 18.50

Tills dess får vi se vad vi hittar på :)


Hihi, jag tog kort på Dennis när han sov imorse men vågar inte lägga ut bilden , då får han väl damp ;)

HAHA. Han är så söt när han sover :3


Kanske kommer upp på instagram istället, SSSCH! ;)

följ mig på instagram : swagwtfyolo

så får ni se mina vardagsbilder och mer selfies ;)

HAHA. 


Jag typ dog av garv igår jag såg "Elders react to twerking" btw och det var en tant som ba "YEAH! I CAN DO DAT!"

och så var hon jättetjock och försökte , höll på o spy. Var bara tvungen att säga det :S

Men aa, vi hörs sen eller nåt, pusshej :*

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards