neppanalle

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av My Eriksson Palmqvist - 14 juli 2014 18:37

Tja, jag har inget speciellt att skriva om så jag berättar lite om mig och min bästa vän :)


Vi möttes första gången på dagis, fast då var vi verkligen inte vänner.

Vi var typ rädda för varandra av någon anledning, slogs och grejer, hela tiden, även fast vi inte ens kände varandra. Sjukt konstigt men aa. 

Vi blev vänner när vi var 7 år. Alltså gick vi typ i förskolan/1an.

Men då blev vi bästa vänner iallafall. Vi gick inte i samma klass, hon gick i A och jag i B.

Samma sak på mellanstadiet, hon i A och jag i B.

Men vi var vänner ändå. Bästa vänner. Vi var på fritiden och varje tisdag åkte vi till badhuset och badade i Kristinehamn. Vi sov över, tältade, var ute i skogen, klättrade i träd, badade i hennes pool, plockade bär, hoppade studsmatta, sov under bar himmel, åkte och badade, fiskade, gjorde massa filmer och roliga videos, tog massa bilder, var med andra vänner, firade födelsedagar och massa sånt.

Sen när vi skulle börja högstadiet gick våran dröm i uppfyllelse. VI KOM I SAMMA KLASS!

Vi skulle börja 7A :D

Vi var så glada att vi skrek i klassrummet, alla kollade på oss och våra lärare hade nöjda smiles för dom såg hur glada vi blev. Dom bara tittade på oss och log. HAHA.

Sen började högstadiet, vi började bråka en del i början av 7an men vi hittade alltid tillbaka till varandra. 

Vi blev ännu närmre än vad vi redan var , vilket vi knappt kunde tro. I 8an gick vi två och min andra bästa vän Linnea tillsammans till kyrkan då vi hade konfirmation. Vi höll ihop. Vi tre. Vi lärde känna Linnea i 7an någon gång, rätt tidigt tror jag :)

Hon var verkligen en av oss ;)

Vi har en speciell humor och vi smittade av oss till henne ;)

HAHA, alla andra tyckte typ vi var dumma i huvet men det sket vi i :D

Vi tog konfirmation tillsammans och vi kom bara närmre och närmre varandra för varje dag ungefär.

Även fast vi kände varandra helt o hållet. 

Sen när vi kom upp i åldern då killar var viktigt så pratade vi om det, killproblem och massa tjejsnack.

Vi hade mysiga tjejkvällar när vi gjorde videos och la upp på youtube, vi åt massa gott o kollade på film o mös, lagade mat och sov över med varandra.

Hon har varit med i vått och tort och alla svåra stunder, och jag i hennes. 

Hon är världens bästa vän!

Varje morgon under högstadiet så möttes vi upp en bit från skolan och gick tillsammans, hon gick av bussen och jag cyklade och den som kom först väntade på den andra. Vi kunde inte göra något i skolan utan den andra typ haha.

Så när vi hade middag (9ornas middag) så blev hon och jag utsedda till "Piff och Puff"

Hihi, vilket vi förstår eftersom vi alltid hållt ihop och vissa säger att vi var lika.

Jag kommer ihåg när vi åkte på klassresa, då kom det en unge o bah " är ni tvillingar?"

vi ba "hha nej?" han ba "Syskon?" vi ba "nej vi är bara kompisar?"

Haha, sen gick han typ därifrån. Vissa säger att dom knappt ser skillnad på oss heller :S

Lite creepy men aa, hon är min broder från en annan moder helt enkelt :D

Utan henne vet jag fan inte hur jag hade varit som person :S

Vi blev som vi blev tack vare varandra :)

Och nu så kommer vi antagligen börja i samma klass i gymnasiet :D

Sen starta eget och jobba tillsammans :3

ser fram emot det som fan :D kommer bli stört kul! Jag älskar henne mer än allt och är världens bästa vän! 

                                   


Där har ni, kort historia men, hoppas ni fattar ;)

Hejdå :*

Av My Eriksson Palmqvist - 14 juli 2014 14:44

Hej, nu kom vi hem igen, jag , Dennis, Mamma, Mats och min lillebror Micke :)

Vi åkte och badade :D Jättevarmt i vattnet, jag brukar vara lite badkrukig av mig men idag gick jag bara i på en gång typ :D Värsta stolt! ;)

Var i kanske 20 minuter jag och Micke, ingen annan badade haha :(

Så vi gick upp och satte oss med de andra :)

Fick en flis i foten också :( men den försvann sen haha ;)

Men nu är vi hemma igen, mamma gör iordning mat, jag och Dennis spelar lite med varandra och allt är chill :)


Det kommer nog börja regna när som helst, så det blir nog ännu mera altan-mys ikväll skulle jag tro med varm oboy och sånt :) Internet dampade igårkväll så vi kunde inte titta på vampire diaries, så det blev Buffy istället :)

Går bra det också :)

Var lite mysig mot Dennis imorse och gav honom frukost på sängen :) HIHI vilken ängel jag är ;)

Jag vet inte när Dennis åker hem än, men vill inte han ska göra det haha :(

Han har typ inget internet hemma hos sig, och inga pengar på mobilen så vi kommer knappt kunna höras någonting :/

Hoppas han stannar några dagar till :3

Sov asskönt inatt, i min säng haha. Han erkände själv igår att hans säng är mycket hårdare ;)

Vaknade typ vid 12 och gick ner, sen gick jag upp igen efter sagt godmorogn till alla och kröp ner bredvid honom igen, sen så gick jag ner ännu en gång och gjorde iordning mackor och oboy :3

Sen efter vi piggnade till så åkte vi och badade :)

Eller ja, JAG badade ;)

HAHA, men vi hörs kanske sen! hejdå :*    

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards