neppanalle

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av My Eriksson Palmqvist - 12 juli 2014 15:58

Hej igen :)


Jag är både nervös och taggad inför när skolan börjar :)

Vill inte att sommarlovet ska ta slut heller.

Men jag börjar gymnasiet !

Kommer ihåg när jag gick ut mellanstadiet och ba "Shit jag börjar högstadiet nu!"

Haha, men nu är jag fan stor på riktigt ;)

Jag kommer ju börja i en ny skola, i en annan stad, ungefär 3 mil från där jag bor.

Brogårdsskolan - Kristinehamn - Estetik och Media


Fett taggad!


Jag fick mitt brev för någon vecka sen, mer än så tror jag.

Men jag kom in iallafall! :D


Men min bästan vän som valde samma, kom på första reservplats. Men om hon kom 1:a så kommer hon nästan garanterat in, men ändå. Tänk om jag måste gå utan henne :(

De går ju inte. Hon kom in på sitt 2:a handsval för hon hade för lite poäng för att komma in på det första.


Men jag fick bättre betyg än henne, sen max poäng man kunde få på intagningsprovet.

Jag berättade om att jag har praktiserat i Filipstad hos en fotograf 2 år irad. Och dom verkade intresserade eftersom det handlar mest om foto och film :)


Fotografen tyckte jag och Anna var jätteduktiga (Hon och jag praoade tillsammans hos honom)

Han tyckte att Anna och jag skulle starta eget, och det vi planerar :D


Vi vill bli fotografer, sälja tavlor och sånt :)


Jag skulle vilja bli typ naturfotograf. Min pappa har inspirerat mig sen jag var liten :)

Han har en stor nikonkamera. Så jag har fotat sen jag var typ 10-11 år. 

Här är några exempelbilder jag kan visa som jag tagit :)

                                   

Jag är mycket för natur, barn och djur :)

Hejdå sålänge :)

Av My Eriksson Palmqvist - 12 juli 2014 15:47

Hej!

Idag är det lördag. Det var tänkt att jag och Dennis skulle åkt hem till mig igår. Men han ville stanna hos sig en dag till, så jag gick med på det. Vi skulle åka idag men nu helt plötsligt går det inga bussar alls?

Igår stod det att det skulle gå bussar, men tydligen inte..

Saknar ju mamma, har inte träffat henne sen någon vecka tillbaka haha :(

Men vi får väl åka imorgon. 

Det är liksom mer än 7 mil ungefär, så det finns ingen som kan skjutsa hem oss heller :/

Blir väl att vänta till imorgon ändå.

Idag ska vi väl som vanligt inte göra något speciellt. Spela, blogga, kolla på vampire diaries, chilla, mysa.

Det är sjukt varmt ute också, nästan för varmt, vill gå ut och sola men jag tröttnar på ungefär  4 minuter när det är så jävla varmt. 

Den närmaste sjön här i Deje ligger typ flera kilometer här ifrån, kring en mil. Så det blir lite långt att gå.

Dennis mamma har inget körkort heller så , sen känner vi ingen som har lust att skjutsa, och Marcus är i hagfors så med hans pappa kan vi heller inte åka haha :(

Blir att sitta inne och ruttna ;)

En lång kalldusch såhär på sommaren måste vara det härligaste i detta tillfälle iallafall.

När man kommer ut ur duschen igen är det typ som att gå in i en bastu, jag skämtar inte haha , men man ska inte klaga när det är sommar och fint väder :)

Bättre det än regn och äckel ;)

Hoppas det är lite svalare imorgon så man inte kvävs av värmeslag imorgon när man ska sitta på en buss i typ 3 timmar. Fyfan. Sist vi åkte tillsammans så hade busschaufören på typ 28 grader i bussen, sen var det typ 26 ute så när man stod och väntade på bussen tänkte man liksom "Skönt o komma in en sval buss" sen kommer man in så är det varmare än ute, man typ klistras fast i sätet för det är så varmt :(

Inte kul direkt. 


Men nu sitter jag med datorn i knät i hans säng och lyssnar på justin bieber på hans spotify. Hoppas det kommer upp på hans facebook "Dennis lyssnar på Justin Bieber" 


HIHI, han skulle skämmas så mycket ;)

Kan inte ens räkna hur många gånger jag facerapat honom och skrivigt typ "Jag älskar Justin Bieber"

HAHA, han blir lika sur varje gång! HAHA!


När vi kommer hem till mig vet jag fan inte vad vi ska göra heller haha :S

Umgås med la familia antar jag :)

Kanske dra å bada. Hoppas jag :)



Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards