neppanalle

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Deje :)

Av My Eriksson Palmqvist - 10 juli 2014 11:49

Godmorgon, idag är det torsdag. Sedan en vecka tillbaks kom jag till Deje. Där dennis bor. Torsdag och fredag tog vi bussen till Karlstad och var på PIP. Det var sjukt bra!
Ville typ inte gå hem. Träffade folk, lyssnade på band och hade skitgrymma dagar!

Sen dess tills nu så har vi varit med Marcus inprincip varje dag. Åkt och badat och suttit hos honom och spelat medans jag typ haft maraton för mig själv (Vampire Diaries) TIPSAR! :)

Innan dess spelade jag typ A.V.A eller Sims 3 HAHA.

  Detta är då AVA haha (Alliance of valiant arms)
Askul :) 

Men om man spelar i typ 3-4 dagar i sträck tröttnar man lite så det blev att se på Vampire Diaries:

 


Idag är det sjukt varmt, ingen skjuts till badplatsen heller, Marcus åker hem och jag och Dennis blir kvar här några dagar innan vi tar bussen hem till mig :)

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men ja :)


Jag längtar som fan till slutet av sommaren, då ska vi till Liseberg IGEN! 

Där jag och Dennis träffades första gången HEHE, vilken lovestory, men det kommer bli grymt, 3:e året som vi är där tillsammans sedan första gången. Ska bli sjukt kul, Helix, Atmosfear, Balder, Lisebergbanan, Kanonen. 

Jag har åkt alla dom förutom den nya (Helix) men höll ändå på att skita ner mig i dom jävla slänggungorna, SOM BARN ÅKER?! Förstår inte direkt mig själv där dock. 

Men höjdskräcken är så hög i atmosfear så det är för mycket att man inte bryr sig, men i slänggungorna är liksom så höga att man skulle kunna ramla ner, bara att en lina bara släpper, vem vet?

Asläskigt, åkte den med Linnea tror jag det var och jag typ höll i mig i henne för handtaget var typ som en liten metall-pinne. HAHA


  USCH


Jag måste både tipsa och varna er, för en "brun utan sol" som jag använde. 

Denna:

 

Jag använde den kanske 3-4 gånger på några dagar. Man fick en jättefin färg men det "ramlade av" efter typ 3-4 duschar då man kunde gnugga bord det försiktigt med handduk så man blev fläckig. Sen även fast man tvättade händerna blev det kanter och märken mellan fingrarna och fötterna. På handlederna också.

Men den funkar ju bra om man vill vara brun en kväll, bara att ta dagen innan så får man en fin färg.


Om ni undrar något, kommentera bara. 

Vi hörs, hejdå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Eriksson Palmqvist - 27 juli 2014 23:43

Hej :) Har inte skrivigt något på ett tag, men det har inte hänt något speciellt . Vi åkte ju hem till Dennis senast jag skrev, då sov vi där i 3-4 dagar tror jag.  Vi var med Marcus och Sara (Dennis kusiner) och Saras pojkvän Richard  Vi åkt...

Av My Eriksson Palmqvist - 21 juli 2014 12:13


Tja! Nu har vi varit i Karlstad och shoppat lite, fast bara till pojkvännen min hihi! Nu sitter vi utanför Marcus och väntar på att han ska komma hem! Vi kanske drar o badar senare, får se hur det blir! Men efter en lång varm bussresa var det väldigt...

Av My Eriksson Palmqvist - 20 juli 2014 23:54

Hej! Igår var det ju dop! Det gick jätte bra! Så söt den där Ungen! Efter så åkte pappa jag och Mia hemåt! Mös lite med familjen hihi! :) Idag var det första man fick reda på inte så kul, pappa ligger på sjukhuset.. Många tårar där. Men senare...

Av My Eriksson Palmqvist - 18 juli 2014 21:01

Tja :) Dennis åkte bara hem en snabbis och kom tillbaka sen :D hihi! Imorgon blir det dop! :3 imorgon blir det dop åt lilla Jonna :) (bild i slutet) och nu grillar vi lite kött och ska äta snart :) jättemysigt :3 ...

Av My Eriksson Palmqvist - 17 juli 2014 18:50

Yo! Igår gjorde jag och Dennis iordning typ en säng utomhus på min balkong, täcken, kuddar, madrasser och sånt :) Vi satt och spelade, jag kollade vloggar på yt och andras bloggar , och sen spelade jag igen, blev extremt övertrött ungefär vid 1-2...

Presentation


My, 16 år, Värmland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards